Marketing

Skin in the game

Executive search voor marketing is net als de sector zelf flink veranderd in de laatste jaren. Henry Ford zei; “Je kunt deze auto in iedere kleur krijgen, zolang die maar zwart is”. Deze uitspraak is zo opvallend omdat hij in deze tijd absurd en wereldvreemd overkomt. Een curiosum uit een lang vervlogen tijd waarin de producent machtig was en zowel de toon als de muziek bepaalde. De digitale consument heeft volledige transparantie en toegang. Voor veeleisende, marketing savvy, technologisch uitgeruste consumenten gaat het bij het bouwen en waarmaken van je merkreputatie over het creëren van een totaalervaring of -beleving. De hele communicatie- en verkoopstrategie moet hierop zijn aangepast. Een bedrijf dat de klant niet in alle facetten centraal stelt, heeft geen bestaansrecht. Bedrijven moeten een ‘wow-ervaring’ creëren om te blijven bestaan. Deze is niet alleen naadloos en vanzelfsprekend, maar bij voorkeur verwachting overtreffend en verrassend. De gehele klantbeleving is uw merk. Alles communiceert en alle schakels in de organisaties doen er evenveel toe.

Executive Search voor de marketing sector

Marketing moet hierdoor vertegenwoordigd zijn in alle vezels van een moderne organisatie. Alle exponenten van het bedrijf kunnen zowel een afbreukrisico als een kans zijn. Moderne marketeers zijn universele mensen; generalisten die breed georiënteerd zijn en die zich kunnen verbinden aan alle mogelijke specialisten. Ze hebben roofvogelzicht; totaaloverzicht én aandacht voor details. Ze zijn gedreven op alle fronten de merkbelofte door vernieuwing en innovatie te optimaliseren. De 9+ervaring is hun norm en het liefste gaan ze daar overheen. Heeft u al een tijd naar zo’n marketingmanager gezocht? Dan heeft u hem of haar zo gevonden met behulp van executive search voor de marketing sector. 

Vind de beste marketing professionals met executive search

De beste marketeers en marketingmanagers die gezocht worden zijn meer dan hun competenties. Ze hebben ‘skin in the game’; een persoonlijke noodzaak om te verbeteren, omdat ze geloven in wat ze doen. De beste leiders in marketing zijn diep betrokken bij de continuïteit van hun onderneming en juist deze leiders vinden wij voor u door middel van executive search. Deze leiders zijn bereid hun nek uit te steken om de optimale beleving te creëren. Ze nemen het voortouw en staan aan de frontlinie van verandering en verbetering. Ze zijn hun merk. De echte vakmensen doen dingen eerst voor existentiële redenen, daarna pas voor financiële en commerciële. Ze zullen geen compromissen sluiten over kwaliteit. Want de kwaliteit van de ervaring dat zijn ze zelf. Heeft u al lang naar zo’n marketingmanager gezocht? Dan is uw zoektocht over wanneer u Amrop uit Amsterdam (Amstelveen) inschakelt voor executive search naar marketing professionals. Neem contact met ons op door te bellen naar +31 20 347 32 32, stuur een e-mail naar requestforsearch@amrop.nl of vul het contactformulier in.

Goedendag.... Welkom bij Amrop!
Wilt u weten hoe wij bij uw search de juiste kandidaat vinden? Wij praten u graag vrijblijvend bij over onze aanpak.
Bel mij terug